Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (22)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Казачінер О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Казачінер О. 
Підготовка вчителів до здійснення коригувальної діяльності на уроках іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Казачінер // Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 3. - С. 76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2013_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 191.902 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Казачінер О. 
Модель підготовки вчителя до роботи з учнями, що зазнають труднощів у навчанні [Електронний ресурс] / О. Казачінер // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 3. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_3_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.816 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Казачінер О. С. 
Підготовка вчителів до викладання другої іноземної мови з 5 класу в системі післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / О. С. Казачінер // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2013. - Вип. 32. - С. 94-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2013_32_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.117 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Казачінер О. С. 
Формування пізнавального інтересу в учнів із низькою мотивацією до вивчення іноземної мови в середній загальноосвітній школі [Електронний ресурс] / О. С. Казачінер // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2015. - Вип. 38. - С. 110-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2015_38_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.836 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Посохова І. С. 
Підготовка педагога до використання різних видів оцінювання навчальних досягнень учнів [Електронний ресурс] / І. С. Посохова, О. С. Казачінер // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2014. - № 44. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2014_44_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 329.9 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Казачінер О. С. 
Використання методу ігротерапії у навчанні іноземної мови [Електронний ресурс] / О. С. Казачінер // Молодий вчений. - 2016. - № 2. - С. 276-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_2_67
Попередній перегляд:   Завантажити - 299.408 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Посохова І. С. 
Вимоги до використання організаційних форм навчання у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / І. С. Посохова, О. С. Казачінер // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 248-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_28-29_39
Bиділено такі вимоги до використання організаційних форм навчання у ВНЗ: виховні, дидактичні, організаційні, психологічні та гігієнічні. Розроблено програму оцінювання ефективності використання організаційних форм навчання та рекомендації для викладачів щодо їх використання в навчально-виховному процесі вищої школи.Выделены следующие требования к использованию организационных форм обучения в ВУЗ: воспитательные, дидактические, организационные, психологические и гигиенические. Разработаны программа оценивания эффективности использования организационных форм обучения и рекомендации для преподавателей по их использованию в учебно-воспитательном процессе высшей школы.In the article the following demands to organizational forms of teaching use in higher educational establishments were singled out: educational, didactic, organizational, psychological, hygienic, on the basis of which there has been developed a programme of evaluating the efficiency of using organizational forms of teaching and recommendations concerning their application in High School teaching educational process.
Попередній перегляд:   Завантажити - 348.078 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Казачінер О. С. 
Розвиток інклюзивної компетентності вчителів іноземних мов у системі післядипломної освіти в міжкурсовий період: досвід Харківського регіону [Електронний ресурс] / О. С. Казачінер // Молодий вчений. - 2017. - № 1. - С. 413-416. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_1_100
Попередній перегляд:   Завантажити - 138.87 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Казачінер О. 
Запобігання вчителем дитячої жорстокості як складова його інклюзивної компетентності (на прикладі повісті В. Железникова "Чучело”) [Електронний ресурс] / О. Казачінер // Молодь і ринок. - 2017. - № 11. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_11_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.304 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Казачінер О. С. 
Розвиток інклюзивних умінь учителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти в ході педагогічного експерименту [Електронний ресурс] / О. С. Казачінер // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 78(3). - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_78(3)__25
Попередній перегляд:   Завантажити - 203.907 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Казачінер О. С. 
Формування особистісних якостей, необхідних для реалізації завдань інклюзивної освіти, у вчителів іноземних мов у ході педагогічного експерименту [Електронний ресурс] / О. С. Казачінер // Молодий вчений. - 2017. - № 8. - С. 224-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_8_53
Попередній перегляд:   Завантажити - 204.782 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Казачінер О. С. 
Тема людей із особливостями психофізичного розвитку в сучасній художній дитячій літературі [Електронний ресурс] / О. С. Казачінер, Н. В. Ганіна // Молодий вчений. - 2018. - № 4(1). - С. 276-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_4(1)__65
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.282 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Казачінер О. 
Методологічні підходи до дослідження проблеми розвитку інклюзивної компетентності вчителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / О. Казачінер // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 20. - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2017_20_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.561 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Бойчук Ю. 
Аналіз зарубіжного досвіду розвитку інклюзивної компетентності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / Ю. Бойчук, О. Казачінер // Новий Колегiум. - 2018. - № 1. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2018_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 637.627 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Казачінер О. 
Використання технології енерджайзингу на навчальних заняттях "Технології інклюзивної освіти" для вчителів філологічних дисциплін у системі підвищення кваліфікації [Електронний ресурс] / О. Казачінер // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.836 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Казачінер О. 
Реалізація положень інклюзивної освіти в сучасному підручнику іноземної мови: яким йому бути? [Електронний ресурс] / О. Казачінер // Імідж сучасного педагога. - 2019. - № 3. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2019_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.248 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Казачінер О. С. 
Використання методики ТАН-Содерберг для розвитку мовлення учнів із інтелектуальними порушеннями [Електронний ресурс] / О. С. Казачінер, М. П. Дембовська // Молодий вчений. - 2019. - № 5(2). - С. 421-425. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_5(2)__37
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.909 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Казачінер О. 
Створення вчителем інклюзивного освітнього середовища на заняттях з іноземної мови [Електронний ресурс] / О. Казачінер // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2019. - Вип. 1. - С. 20-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2019_1_5
Проаналізовано суть і зміст поняття інклюзивного освітнього середовища як сукупності умов, способів і засобів їх реалізації для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб і можливостей. Обгрунтовано, що інклюзивне освітнє середовище має створюватися не лише в закладі освіти, а й учителями на конкретних уроках, зокрема на уроках іноземної мови. Визначено, що забезпечення створення інклюзивного освітнього середовища на заняттях з іноземної мови має передбачати наявність низки спеціальних професійних умінь учителя.
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.4 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Бойчук Ю. 
Створення інклюзивного освітнього середовища на уроках іноземної (англійської) мови в початковій школі [Електронний ресурс] / Ю. Бойчук, О. Казачінер // Гірська школа Українських Карпат. - 2018. - № 18. - С. 150-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2018_18_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 253.385 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Казачінер О. 
Підготовка майбутніх фахівців до валеосупроводу дітей з вадами психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / О. Казачінер // Імідж сучасного педагога. - 2020. - № 1. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2020_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.579 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського